Friday, October 8, 2010

EYEALL BERSAMA 9M2YAS

Aku telah dimaklum oleh 9W2FSI bahawa 9M2YAS berada di Kuala Terengganu.  Rakan-rakan bercadang untuk meraikan beliau.  Aku bersetuju dan terus bermobil dengan ditemani oleh XYL ke lokasi yang telah ditetapkan, ia itu Water Front.  Setiba di lokasi ku dapati rakan-rakan lain sudah sedia menanti.  Aku difahamkan oleh 9M2VOT bahawa 9M2YAS dalam perjalanan bersama-sama 9W2FSI.
Rakan-rakan yang turut sama merai rakan HAM dari Perlis, terdiri dari 9M2VOT, 9W2BAL, 9W2FSI, AJQ dan XYL .  Itulah pertama kali aku bertemu dan bersalaman didataran.  Itulah salam suai kenal ku.  Sebelum ini aku belum pernah QSO dengan beliau.  Allah amat mengetahui,  kerana mempunyai hobi yang sama kami dipertemukan.  Kian bertambah rakan ku.  Semoga kan terus berkekalan.

 Sambil minum dan makan, sempat juga kami semua bertukar-tukar pendapat, terutama mengenai radio tidak ketinggalan juga mengenai perkara-perkara lain.  Kami semua berpisah lebih kurang pukul 12.30 tengah malam.

No comments:

Post a Comment